Πέμπτη, 28 Οκτωβρίου 2010

ΔΕΝ ΞΑΝΑΒΟΣΚΩ ΑΛΛΕΣ ΒΟΥΒΑΛΕΣ!

Πραγματικά μερικές φορές, ακόμα και εγώ που λέω πως έχω δει τόσα και τόσα, ξαφνιάζομαι με τις μεθόδους που χρησιμοποιούν, οι παλιοί καλοί «μύλοι».
Είναι όπως λέμε ο καλός ο μύλος όλα τα αλέθει.
Και ψυχές και συναισθήματα και ανθρώπινες αδυναμίες και κακιές στιγμές και στιγμιαία λάθη.
Και βάζει μπροστά την μηχανή και τα πολτοποιεί.
Τα κάνει μια ενιαία άμορφη μάζα!
Όλα μαζί και πνεύμα και σάρκα και ψυχή.
Και στην συνέχεια βγαίνει στο δρόμο να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.
Παλιά μου τέχνη κόσκινο.
Χρόνια τώρα η ίδια κολόνια.
Κολόνια Ζιβανσί και στα ποδάρια μου κι ρούχα ευρωπαικά φουράω, τραγουδούσε κάποτε ο Μηλιώκας.
Ένα τραγούδι που πολύ άρεσε στον αρχιμυλωνά.
Και το τραγουδούσε πολύ συχνά.
Όπως και το ,δεν ξαναβόσκω άλλες βουβάλες!!!!
Μα να που ξαναβγήκε στον κάμπο και ψάχνει καινούργιες βουβάλες να βοσκήσει.
Αμ δε!
Οι βουβάλες επαναστάτησαν και ζητούν ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΦΑΓΗΣ.
Βέβαια ο αρχιμυλωνάς λέει και άλλα.
Όπως το, δεν μπορεί κάποιος να κοροιδεύει πολλούς για πολύ καιρό.
Όπως το , ουδείς ασφαλέστερος εχθρός από ευεργετηθέντα αχάριστο!
Όπως το ,όσο πιο ψηλά ανεβαίνει η μαιμού, τόσο πιο πολύ φαίνεται ο κόλος της.
Το ζήτημα είναι ,αν όλα αυτά που λέει τα πιστεύει.
ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ,ΛΕΞΗ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ.
ΤΑ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙ.
Και έτσι πορεύεται και θα συνεχίσει να πορεύεται για χρόνια.
Μ ε ραδιουργίες ,με φθηνά κολπάκια ,με μηχανορραφίες, με απίστευτα ψέματα!!!!
Ένας ολόκληρος κόσμος τον πίστεψε, και όχι για μια μόνο φορά.
Ένας ολόκληρος κόσμος επένδυσε πάνω του και κρεμάστηκε.
Ένας ολόκληρος κόσμος του κουβάλησε νερό, και όχι για μια και μόνο φορά.
Και την πιο δύσκολη στιγμή,που αυτός έπρεπε να σταθεί σε όλον αυτό τον κόσμο,έκανε αυτό που κα΄νουν πάντα οι «λίγοι».
Την κοπάνησε!!!!!!!!
Και τώρα ξανάρχεται!
Να κάνει τι?
Να ξανααδειάσει, να ξαναξεγελάσει ,να ξαναπικράνει, να ξανασπιλώσει,να ξαναορκιστεί ψεύτικα.
Άστο φίλε, παλιό το κόλπο σου, δεν πιάνει πια.
Σε πήρανε χαμπάρι και οι πέτρες.
Και την δεύτερη Κυριακή ξέρουμε όλοι που θα πας.
Και αν θέλεις σου βάζω και στοίχημα.
Θα πας εκεί που προετοίμασες το έδαφος για να πας!!!!!
Άλλωστε τον ρόλο σου μια χαρά τον έπαιξες.
Το κακό και αυτή την φορά είναι πως θα πάρεις και άλλους στο λαιμό σου.
Όμως ότι και να κάνεις, ΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ!
Οι ευκαιρίες σου τελείωσαν.
Μάλλον όχι.
Τις ευκαιρίες σου, εσύ τις τέλειωσες….
Καλό ταξίδι «αρχιμυλωνά»…………

ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ

7 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω αν αυτά που θα γράψω είναι λάθος η σωστά. Δεν ξέρω εάν τελικά πρέπει να αποτυπώνω σε απλές λέξεις ότι μπορεί να με εκφράζει η κάθε στιγμή, για ότι αισθάνομαι. Δεν ξέρω εάν ο θυμός είναι καλός η κακός σύμβουλος. Είμαι για ένα πράγμα σίγουρος, και θα το υπερασπίζομαι μέχρι τελευταίας σταγόνας του αίματος μου. Είμαι αυτός που είμαι και μπορώ να έχω ανθρώπους δίπλα μου που με ΑΓΑΠΑΝΕ πραγματικά και με στηρίζουν μέχρις εσχάτων. Νοιάζονται για μένα, έχουμε πλήρη ταύτιση, και νοιώθω την υποχρέωση, και την αλληλεγγύη να σέβομαι την άποψη τους όσο και εάν διαφωνώ. Αγαπητοί μου φίλοι, Στέφανε, Διονύση, Κώστα, Κώστα, και Βαγγέλη, ξέρετε το αγύριστο κεφάλι μου. Θέλω όμως να ξέρετε πως σας σέβομαι απόλυτα, όσο δύσκολο και εάν μου είναι, όταν μέσα από κάποιες λέξεις εκφράζω τον ψυχισμό μου, την καρδιά μου, τα πιστεύω μου, τα ιδανικά μου. Και μέσα στα ύψιστα ιδανικά μου περίοπτη θέση έχουν οι άνθρωποι που αγαπώ, όπως εσείς τα φιλαράκια μου. Γιατί εμείς δεν είμαστε περιστασιακά μαζί. Δεν μας δένουν οι αρχηγοί, τα κόμματα, οι συνδυασμοί οι υποψηφιότητες, τα συμφέροντα. Είμαστε μαζί γιατί επικοινωνούμε ειλικρινά, αμερόληπτα, ανθρώπινα, αληθινά. Και εσάς δεν θα σας στεναχωρήσω ποτέ. Όπως μας στεναχώρησε ο κολλητός μας. Και αυτός είναι ο λόγος που προσπάθησα να υιοθετήσω τα γραφόμενα του φίλου σχολιαστή. Εδώ δεν είναι μόνο εκλογές. Είναι αξιοκρατία, ευγένεια, καλοσύνη, ανθρωπισμός, κατάθεση ψυχής, αυτό το κάτι παραπάνω που έχουμε εμείς, και ξενίζει όλους τους υπολοίπους, αντιπάλους. Κοιτάμε τον κόσμο στα μάτια, διότι ποτέ δεν θα τους κοροϊδέψουμε, δεν θα τάξουμε, δεν θα πούμε ψέματα για ότι τους πονά. Θα μας εμπιστευτούν διότι είμαστε τα καλά παιδιά. Είμαστε τμήμα της οικογένειας τους, οι οικείοι τους, οι δικοί τους άνθρωποι. Με πονά όμως όταν δημιουργούνται ρήγματα, και κάποιοι καπηλεύονται την στιγμιαία αδυναμία, τον παροδικό θυμό, την ανύπαρκτη αγανάκτηση. Για αυτό τον λόγο είμαι τελικά στεναχωρημένος, και όχι θυμωμένος. Δεν θα πάψει ποτέ να είναι κομμάτι της καρδιάς μου, ο φίλος μου ο Μήτσος. Για τους έτσι και αλλιώς ‘περιθωριοποιημένους’ δεν θα κάνω καμιά αναφορά. Ο κόσμος ήταν και θα είναι ο σοφότερος κριτής. Απλά προσωπικά εγώ θα είμαι πάντα εδώ, να εκφράζω ότι με ενοχλεί, με υποβιβάζει σαν άνθρωπο, με θίγει, σαν ένα μικρό κομμάτι της κοινωνίας που ζούμε. Και θα τα λέω πάντα ευθεία και επωνύμως χωρίς αναστολές, και φόβο. Το μόνο που φοβάμαι είναι ο θεός. Έτσι μεγάλωσα, έτσι βιώνω. Διότι είναι ο μόνος που μου στέρησε ανθρώπους, που μου έμαθαν να παλεύω στην ζωή μου………..


    ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟ < > ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΕΠΑΝΩ [ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΗΣ ]ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΙΣΟΚΡΑΤΗ .ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΙΣΟΚΡΑΤΗ .ΤΟ ΙΣΟΚΡΑΤΟΥΣ ΛΟΓΟΙ .ΕΛΕΓΕ ΚΛΑΙΩΝ Ο ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ . Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΣ ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΔΙΟΤΙ ΚΑΤΕΧΡΑΣΘΗ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ,ΔΙΟΤΙ ΕΜΑΘΕ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΗΝ ΑΥΘΑΔΕΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ,ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΩΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ,ΤΗΝ ΑΝΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΩΣ ΙΣΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΝΔΡΕΙΑ ΩΣ ΕΥΔΑΙΜΩΝΙΑ . ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ 436-338 Π.Χ . ΤΟΣΟ ΠΑΛΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΕΠΙΚΑΙΡΟΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΣΟΚΡΑΤΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΑΝΤΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΑΔΩΝΙ, ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο ΑΠΟ ΠΆΝΩ ΕΙΜΑΙ ΝΑ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ http://www.sarantakos.com/isocrat.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΟN ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΣΟΥ ? ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΓΕΝΙΕΣ 14 ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΣΣΑ . ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΜΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΙΖΕΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΔΩΝΗ .ΕΙΜΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ,ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΤΑΝ ΜΑΘΑΙΝΑΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΑ . ΤΩΡΑ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΝΕΟΤΕΡΟΙ ΤΑ ΜΟΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΘΑΙΝΕΤΕ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΗ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ . ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΙΣΟΚΡΑΤΟΥΣ ΛΟΓΟΙ .ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΤΕ ΕΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ , ΣΕ ΕΝΔΕΙΞΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΒΟΥΛΩΣΑΝ ΟΙ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΕΙΣ Π.Χ .ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ . ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ . ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΟΩΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ ΚΑΝΕΝΑΝ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΣΥΝΕΔΕΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΔΩΝΗ ΑΠΛΩΣ ΤΟ ΑΝΕΦΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΕΤΑΦΕΡΑΤΕ ΛΑΘΟΣ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ. ΑΝ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΜΑΘΑΙΝΑΤΕ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ Ο ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΑΝΑΦΕΡΟΤΑΝ ΩΣ ΣΥΜΜΟΡΙΤΟΠΟΛΕΜΟΣ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΗΤΑΝΕ ΜΕΤΑΞΥ ΒΟΥΡΔΟΥΛΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΓΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΜΑΘΑΙΝΑΝΕ ΟΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΕΣ ΓΕΝΙΕΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΓΕΝΙΑ, ΑΥΤΗ "ΜΟΡΦΩΘΗΚΕ" ΑΠΟ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΧΡΟΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΜΑΘΟΥΣΑΛΑΣ . ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΜΑΘΑΙΝΑΝ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΒΙΩΣΕΙ ΣΤΟ ΠΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΞΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΝΗΓΗΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟΥΣ . ΕΓΩ ΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ ΤΟΝ ΕΜΑΘΑ ΕΜΦΥΛΙΟ ΤΟΣΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΜΟΥ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ . ΙΣΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΩ ΣΕ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΟΥ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΕΦΑΓΕ ΤΟΣΟ ΚΥΝΗΓΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΟΣΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ . ΜΕΧΡΙ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ , ΤΟ ΜΟΤΟ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕΒΕΣΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΣΕΒΟΝΤΑΙ. ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΑΚΟΥΝ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή