Σάββατο 5 Μαΐου 2018

Και συ να λείπεις.............

Αλλιώς την είχα ονειρευτεί την μέρα σήμερα αδερφέ.
Ήθελα να περάσω να σε πάρω, από νωρίς, να πάμε να αράξουμε στην Βυζαντινή Γωνία(ξανάνοιξε, το έμαθες αδερφέ?), να πιούμε το καφεδάκι μας μαζί με τα ΑΕΚάκια που θα ήταν εκεί μαζεμένα και τρελαμένα από χαρά, να πούμε τα δικά μας, να μου κάνεις μια ποδοσφαιρική ανάλυση, από αυτές μου μόνο εσύ ήξερες να κάνεις(και ας μην είχες παίξει μπάλα,σχεδόν ποτέ).
Μια ανάλυση για τα συστήματα του Μανόλο, που φέρανε τη κούπα.......
Μια ανάλυση που ενώ θα μου άρεσε, θα σου πήγαινα κόντρα για πλάκα και θα σε έλεγα άμπαλο........
Γιατί έτσι σου άρεσε......Να σε πειράζω αδερφέ.......
Και ύστερα να σηκωνόμαστε να παίρναμε το δρόμο για τη θέση μας.
Εκεί στην 5-6-7.
Και να καθόμαστε εκεί και να περιμέναμε να έρθει το πούλμαν της αρρώστιας μας , με την κούπα.
Μια κούπα που χρόνια τώρα την ονειρευόμαστε και την σχεδιάζαμε μαζί, και πάντα στο τέλος την χάναμε.
Ήμουν 31 και ήσουν 33 την τελευταία φορά αδερφέ.....
Τότε που είχαμε πάει στο γήπεδο, με τον  Ψηλό, τον Θείο Βασίλη, τον Ξανθό , τον Παπαδόπουλο, ώρες πριν και περιμέναμε να δούμε την κούπα.
Και πήρε φωτιά το στρώμα του επί κοντώ. Και τραγουδούσαμε: Που είναι το στρώμα, οεο, που είναι το στρώμα??????
Και από τότε θυμάμαι τόσες και τόσες στιγμές γεμάτες με την τρέλα και την αρρώστια μας.
Γεμάτες από ΑΕΚ.
Και να οι αναλύσεις σου.
Και να τα πλάνα.
Και να η ελπίδα , πως η κούπα έρχεται.
Και να το δούλεμα, από τους γάβρους.
Και να η πίκρες από τις αποφάσεις των Διαιτητών και των διοικούντων.
Και σήμερα που η κούπα έρχεται, σήμερα που τα όνειρα μας επέστρεψαν, σήμερα που όσοι μας πολεμούσαν εξαφανίστηκαν σε μια στιγμή , λες και άνοιξε η γη και τους κατάπιε, σήμερα που υπάρχει μόνο η χαρά και η δικαίωση.......σήμερα αδερφέ........Εσύ να λείπεις.............
Νομίζω πως από κει ψηλά σήμερα θα νιώθεις απέραντη χαρά αδερφέ μου.
Νομίζω πως θα την κάνεις την ανάλυση σου και λυπάμαι πραγματικά που δεν θα είμαι εκεί να την ακούσω.
Ας μπορούσα να την ακούσω αδερφέ μου, και να είσαι σίγουρος, πως αν και θα μου άρεσε τρελά, θα σε έλεγα άμπαλο........Για να σε πειράξω........Γιατί έτσι σου άρεσε αδερφέ......
Δύσκολη μέρα σήμερα αδερφέ.
Από το πρωί με το ζόρι κρατάω τα δάκρυα μου.
Από το πρωί νομίζω πως σε έχω δίπλα μου.
Από το πρωί νομίζω πως έχω αργήσει και θα με περιμένεις. Και θα με ζαλίσεις στα τηλέφωνα.
Μα δεν είναι έτσι και το ξέρω. Μπορεί να είσαι δίπλα μου, μπορεί να χαίρεσαι το ίδιο, μπορεί να ανυπομονείς το ίδιο να τραγουδήσεις το δεν μπορώ να περιμένω, μπορεί να χαμογελάς με την απόλυτη ευτυχία στο μεγάλο σου πρόσωπο, μα δυστυχώς όλα αυτά δεν μπορώ να τα δω εγώ αδερφέ μου...........
Είναι κρίμα και άδικο αδερφέ μου......
Η ΑΕΚ μας να γυρίζει στο θρόνο της, ο αετός να φτερουγίζει ξανά , τα όνειρά μας να τα έχουμε πάρει πίσω και συ.........ΝΑ ΛΕΙΠΕΙΣ ΑΔΕΡΦΕ!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ποιο είναι το πραγματικό δίλλημα των Εκλογών της 8ης Οκτωβρίου στον Δήμο Ωρωπού?

  Από την πρώτη μέρα που ξεκίνησε αυτή η προεκλογική περίοδος παρακολουθούμε την προσπάθεια του ενός εκ των διεκδικητών, συγκεκριμένα του Δη...