Τρίτη 3 Μαΐου 2011

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ,ΚΑΛΕ ΜΑΣ ΑΝΘΡΩΠΕ!!!!!!



Εγώ δεν ξεκουράζομαι ποτέ
είμαι παντού όπου το χρέος με προστάζει
κι όσο θα υπάρχουνε στη γη κατακτητές,
θα τους συντρίβω και το αίμα τους θα στάζει".

Πίσω απ' τον τοίχο ο ασύρματος καλεί,
είναι απ' τη Μέση Ανατολή, απ' το αρχηγείο.
Θα σoυ αναθέσουν μια καινούργια αποστολή
μ' ευχές για καλή τύχη απ' το αρχηγείο.

Η Κατερίνα σ' αγαπούσε σιωπηλά,
αλλά κι εσύ το ίδιο αγνά την αγαπούσες.
Χωρίς το Σπίθα ίσως να 'ταν πιο καλά,
παρ' όλ' αυτά εσύ τον συγχωρούσες.

Όταν ακούω να μιλάνε γι' Αφρική,
για Βερολίνο, Βενετία και Παρίσι,
σκέφτομαι, λέω, πού να ξέραν μερικοί
πως σε όλα αυτά τα μέρη εγώ έχω ζήσει.

Πως όταν ήταν στην Ελλάδα κατοχή,
μέσα στις σφαίρες μες στο κρύο, μες την πείνα,
με τους Εγγλέζους να εξοπλίζουνε τη γη
μου έδειχνες μια ξένοιαστη Αθήνα.

Πού είσαι τώρα και σ' έχω χάσει,
καλέ μου φίλε Γιώργο Θαλάσση.
Πού είσαι τώρα και σ' έχω χάσει
μικρέ μου ήρωα Γιώργο Θαλάσση.

"Εγώ δεν ξεκουράζομαι ποτέ
είμαι παντού όπου το χρέος με προστάζει
κι όσο θα υπάρχουνε στη γη κατακτητές,
θα τους θερίζω και το αίμα τους θα στάζει".

Εσύ μπορούσες να οδηγήσεις φορτηγό,
μοτοσικλέτα, οτομοτρίς κι αεροπλάνο
κι όπου κι αν ήσουν πάντα δίπλα ήμουν κι εγώ,
μαζί σου ή να ζήσω ή να πεθάνω.

Ήσουνα πάντα εκδικητής και τιμωρός
γι αυτόν που γέμισε τον τόπο με στρατό του
και μ' ένα χτύπημά σου έπεφτε ο φρουρός
με μια στροφή γύρω απ' τον εαυτό του.

Μπορούσες πάλι να ημερεύεις τα σκυλιά
με κάποιο σφύριγμα που σου 'μαθε τσομπάνος
κι έτσι που πέταγες με κόλπο τη θηλιά
θα έπρεπε να είσαι Αμερικάνος.

Τι να σου πω, τι να σου πω, τι να σου πω
που να μην το 'χει πει κανένας για κανέναν,
εγώ μονάχα ένα πράγμα θα σου πω.
Μου φτάνει πως μεγάλωσα με σένα.

Πού είσαι τώρα και σ' έχω χάσει,
καλέ μου φίλε Γιώργο Θαλάσση.
Όπου κι αν είσαι, θα 'χεις γεράσει
μικρέ μου ήρωα Γιώργο Θαλάσση.

Υ.Γ Κάτι μου λέει πως χτες βράδυ έφυγε ο τελευταίος Γιώργος Θαλάσσης των παιδικών μας χρόνων.
Έφυγε ένας καλός άνθρωπος,με μεγαλείο ψυχής και καρδιάς.
Και παίρνει μαζί του βιώματα και πιστεύω,μιας γενιάς που μεγάλωσε και γαλουχήθηκε με τα δικά του λόγια.
Με την δικά του τρέλα.
Με την δικιά του αντίσταση.
Με την δικιά του απίστευτη αντοχή.
Καλό ταξίδι ΚΑΛΕ μας ΑΝΘΡΩΠΕ!!!!




8 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Πάρε τα λεφτά και... τρέχα";
    http://a-provokatoras.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό ταξίδι Θανάση

    Ο Θανάσης Βέγγος έφυγε για την γειτονιά των αγγέλων. Ο σεμνός, ο πηγαίος, ο ταλαντούχος ο δικός μας Βέγγος έφυγε. Μία ζωή αγώνας, πάθος και κυρίως σεμνότητα που ακολούθησε πλέχτηκε ζυμώθηκε με τη ζωή και την περιπέτεια του Ελληνισμού. Από την Μακρόννησο που, σε αντίθεση με τους διάφορους τενεκέδες, δεν την εξαργύρωσε ποτέ για να ανέβει γιατί δεν την είχε ανάγκη, το ταλέντο του Βέγγου δεν...
    χρειαζότανε περιτυλίγματα, Στην βράβευση αποθέωση στο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης το 1971 και την συνέχεια της πορείας του Ο Θάνάσης είναι η προσωποποίηση του απλού ανθρώπου που μέσα σε δύσκολους χρόνους, φτώχειας, ανέχειας και αγώνα για επιβίωση χάρισε γέλιο και έδωσε το μήνυμα ότι τίποτα δεν χάνεται άρκει να μην χαθεί η ανθρωπιά. Είναι η Ελλάδα του ταλεντου που έφυγε μαζί του.

    Ο Θανάσης Βέγγος έφυγε και μαζί του έφυγαν τα χρόνια της αθωότητας των αξιών, του ήθους, της ηθικής και της σκληρής δουλειάς. Έφυγε και μας άφησε την κοπριά του χυδαίου και ευτελούς, των αγοριών κόπανων και των κοριτσιών γλάστρες που μόνο τους ταλέντο είναι να χαϊδεύουν, να γλύφουν να κοιμούνται με τις εξουσίες.

    αναδημοσιευση απο το''ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕ''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΔΑΜΠΑΣΙΑΚΗΣ ΑΡΗΣ -ΑΥΛΩΝΑ

    ΑΥΤΟΣ Ο ΣΥΡΜΑΣ ΑΓΓΕΛΗΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ?
    Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ !
    Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΥΛΩΝΑ
    !ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΟΤΙ ΤΟΝ ΕΧΩ ΨΗΦΙΣΕΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ !!!

    ΣΥΡΜΑ ΑΓΓΕΛΗ ΠΟΣΟ ΛΙΓΟΣ ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ?
    ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΨΗΦΙΣΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ !
    ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΑΣΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΝΑΣ ΓΡΑΦΙΚΟΣ ΚΑΡΑΓΚΙΖΑΚΟΣ……..

    ΤΙ ΝΑ ΦΟΒΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΡΜΑ ΑΓΓΕΛΗ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΦΤΥΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ .
    Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ .
    ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ .
    ΑΝΤΕ ΣΤΗΝ ΕΥΧΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ .

    ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΥΛΩΝΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΕΩΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΥΡΜΑΣ ΑΓΓΕΛΗΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ?
    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΙ ?
    ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ?
    ΔΕ ΤΟΝ ΘΥΜΑΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ
    !ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΥΛΩΝΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΛΛΗΣΕ ΠΟΥΘΕΝΑ .

    ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΑΝ ΚΥΡΙΟΣ ΤΙΠΟΤΑ !

    ΜΑΚΡΑΝ Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΑΡΧΗΣ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ .
    ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΧΑΜΕΝΟΣ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΙ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. FILE MOU ARH THA DIAFONISOUME. O HIROTEROS ITAN O GIDOVOSKOS LITSAS ME DIAFORA MEGALI APO TON DEFTERO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΣΑΚΩΝΕΣΤΕ ΒΑΛΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΙΤΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΛΑΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΤΡΟΙΚΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΝΩΝΥΜΕ ΤΩΝ 2.41 ΠΟΥ ΤΟΝ ΘΥΜΗΘΗΚΕΣ ΑΥΤΟΝ.
    ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΝ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΛΑΜΟΥ
    ΟΤΙ ΠΙΟ ΜΕΛΑΝΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΟ ΑΤΙΜΟ ΚΑΙ ΠΙΟ
    ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΤΙΚΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΥ ΚΑΛΑΜΟΥ .
    ΕΝΑ ΖΩΟ ΗΤΑΝ ΣΑΝ ΕΚΕΙΝΑ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΕΙ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΑ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΜΙΛΟΥΣΕΣ ΣΟΥ ΚΟΥΝΑΝΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΤΟΥΣ .
    ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΗΝΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΕΑ
    ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΙΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΤΟΝ ΚΙΟΥΣΗ ΓΙΑΤΙ
    ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΕΑ .
    ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΕΚΕΙΝΑ ΠΟΥ ΠΙΑΝΕΙΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ
    ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΕΝΕΙΣ 20 ΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ .
    ΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΟΥΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ποιο είναι το πραγματικό δίλλημα των Εκλογών της 8ης Οκτωβρίου στον Δήμο Ωρωπού?

  Από την πρώτη μέρα που ξεκίνησε αυτή η προεκλογική περίοδος παρακολουθούμε την προσπάθεια του ενός εκ των διεκδικητών, συγκεκριμένα του Δη...