Δευτέρα 2 Απριλίου 2018

Σύντροφε Αλέξη Τσίπρα,σε καλώ ως μάρτυρα Υπεράσπισης,στην δίωξη της ΝΕΑΣ ΟΔΟΥ,εναντίον μου.


Σύντροφε Αλέξη Τσίπρα.
Είμαι ένας από τα εκατομμύρια πολιτών που είδαν στο πρόσωπό σου να ξαναεμφανίζεται η ελπίδα.
Άκουσα και πίστεψα τα λόγια και τα μηνύματα σου και έδωσα τον αγώνα μου, με τις μικρές μου δυνάμεις και από το ταπεινό μου μετερίζι, προκειμένου να φέρουμε την αλλαγή που ποθούσε ο Ελληνικός λαός και να βάλουμε τέλος στα όσα μας δηλητηρίαζαν και μας υποβάθμιζαν, σαν ανθρώπους και σαν πολίτες.
Έκλαψα από χαρά, όταν στα χείλη όλων μας, είχε έρθει επιτέλους η πολυπόθητη φράση: Πρώτη φορά Αριστερά.
Και πίστεψα πως ήρθε η ώρα να μπει επιτέλους τέλος, στην διαπλοκή, στους μεγαλοεργολάβους των δρόμων και των ΜΜΕ(όπως πολύ όμορφα λες στο παραπάνω βίντεο) και να αποδοθούν στον λαό, όλα εκείνα που του στερούσαν οι κυβερνήσεις, τόσα και τόσα χρόνια.
Να πούμε βέβαια και του στραβού το δίκιο., τίποτα από όλα αυτά δεν έγινε.
Τώρα όμως θα ήθελα πραγματικά από σένα μια συντροφική χάρη, στο όνομα των όσων ελάχιστων έκανα προκειμένου να είσαι εσύ σήμερα Πρωθυπουργός της χώρας.
Να έρθεις μάρτυρας υπεράσπισης μου, στην δίωξη που έχει ξεκινήσει η ΝΕΑ ΟΔΟΣ, εναντίον μου.
Δεν θέλω να πεις τίποτα παραπάνω, από όσα λες στο παραπάνω βίντεο.(παρακάτω θα σου υπενθυμίσω τι ακριβώς λες).
Νομίζω πως αρκούν για να με αθωώσεις.
Τι στο καλό, Πρωθυπουργός είσαι.
Εσένα νομίζω θα σε πιστέψουν.
Σε αντίθετη περίπτωση αγαπητέ Αλέξη, θα πρέπει να καθήσεις δίπλα μου , στο σκαμνί του κατηγορουμένου, σαν ΗΘΙΚΟΣ ΑΥΤΟΥΡΓΟΣ!!!!!!
Είμαι βέβαιος πως θα ανταποκριθείς στο κάλεσμα μου και πως θα τα πεις όπως πρέπει και όπως ακριβώς ταιριάζει στην Αριστερή και Δημοκρατική, λογική και πρακτική σου.
Σε περιμένω Σύντροφε Αλέξη!!!!!!
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Απλός Πολίτης

Υ.Γ: Αντιγράφω και απομαγνητοφωνώ, δυο τρεις χαρακτηριστικές προτάσεις από το παραπάνω εκπληκτικό βίντεο.
-Σήμερα βρισκόμαστε εδώ, όπου συντελείται ένα διαχρονικό έγκλημα.
-Δεν είναι ιδιοτέλεια αυτή η πράξη αντίστασης(η μη πληρωμή των Διοδίων).Είναι πράξη αξιοπρέπειας και όχι ιδιοτέλεια. Νομίζω πως η ανυπακοή απέναντι σε ένα κράτος που δεν είναι σε θέση να τηρήσει τις στοιχειώδης υποχρεώσεις του ,είναι πλέον ένας δρόμος που θα γίνει μαζικός.
-Και αν η κυβέρνηση δεν σταματήσει να κάνει τα στραβά μάτια(??????) στην διαπλοκή που μας κυβερνά όλα αυτά τα χρόνια ,τότε πολύ σύντομα αυτός ο κόσμος που αντιστέκεται σήμερα στα ΔΙΟΔΙΑ, αύριο θα αντιστέκεται και σε άλλους τομείς της κοινωνικής ζωής.
Είναι τώρα η ώρα να υπάρξει ένα τέλος, σε αυτήν την αισχροκέρδια.
"Τάδε έφη" ΑΛΕΞΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ,ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!!!!!!!!!!!!!

1 σχόλιο:

  1. ΡΕ ΖΑΦΕΙΡΗ ΜΕΘΥΣΜΕΝΟΣ ΗΣΟΥΝ ΟΤΑΝ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΕΣ???? ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΑΛΛΙΩΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ποιο είναι το πραγματικό δίλλημα των Εκλογών της 8ης Οκτωβρίου στον Δήμο Ωρωπού?

  Από την πρώτη μέρα που ξεκίνησε αυτή η προεκλογική περίοδος παρακολουθούμε την προσπάθεια του ενός εκ των διεκδικητών, συγκεκριμένα του Δη...